Scrum⁴ Marketing & Sales

V ČR unikátní kurz, pomáhá obchodním a marketingovým divizím pružně reagovat na změny a nové požadavky trhu. Díky krátkým iteracím, výrazně zkrátíte čas uvedení produktů. Podíváme se na retrospektivy, které zvyšují kvalitu i na techniky prioritizace a zapojení zákazníků do projektu.

TERMÍNY KURZŮ

Komu je kurz určen

Komu je určen Scrum⁴ Marketing & Sales

Všem, kteří chtějí porozumět agilnímu prodeji a řízení marketingových aktivit s pomocí metodiky Scrum. Kurz je zaměřen na osvojení si praktických znalostí a technik, které pomáhají lépe využívat Scrum v rámci svého profesního postavení. Nebudou zde chybět praktické tipy k lepšímu porozumění procesu vývoje a dodávky produktů nebo služeb.

Cílová skupina

  • Obchodní manažeři: odpovědní za strategii a plánování byznys aktivit
  • Marketingoví manažeři: v rámci plánování a realizaci marketingových kampaní a strategií
  • Obchodní analytici: specializující se na sběr a analýzu dat z obchodních a marketingových aktivit
  • Členové marketingových týmů: copywriteři, grafici, specialisti na sociální média a další jednotlivci

Cíle a obsah kurzu

Vysoce interaktivní program předává unikátní zkušenosti v oblasti agilního řízení a Scrumu specificky zaměřeném na potřeby a výzvy Marketingových i obchodních ředitelů / manažerů.

Skrze praktické příklady a simulace, které reflektují reálné situace, získáte cenné znalosti a dovednosti, které pomohou efektivněji zvládat jakékoli projekty, ale k tomu i řešit typickou problematiku Marketingu a Obchodu v souladu s potřebami agilních teamů, které podporujete.

CO SE NAUČÍTE

  • Agilní přístup k řešení typických obchodních situací
  • Zakotvit základní principy Scrum v oblasti prodeje a marketingu
  • Jak si zajistit během mítinků požadované výstupy a tím zvýšit úspěšnost projektů
  • Řídit rizika a eliminovat nejčastější bariéry, které snižují benefity agility (case study)

OBSAH KURZU

  • Principy agilního řízení a Scrum
  • Zopakování základů Scrum frameworku
  • Vedení projektu co nejblíže klientovi
  • Práce s lidmi, self-managed týmy,
  • Servant-leadership, týmový koučink
  • Maximalizace přidané hodnoty pro zůčastněné strany
  • Důležitost Definition of Done

Recenze účastníků

Scrum je mnohem flexibilnější, než jak obvykle působí. Našemu týmu může hodně pomoci.

Paul W. | First Rate

Skvělé školení! Dobře připraveno, výborný obsah, dobré reakce na potřeby účastníků, skvělá nálada ve skupině.

Vít K. | Thermo Fisher Scientific

Skvěle připraveno. Kurz by klidně mohl trvat 3 dny.

Michal Z. | Thermo Fisher Scientific

Díky školiteli dávám kurzu nejvyšší možné hodnocení. Nové pohledy a mindset pro neznalého otevírá nové obzory. Děkuji.

Eva M. | Roche

Výborná lektorka, která srozumitelně zprostředkovala všechny informace. Prostory pěkné, catering v pořádku. Děkuji!

Eduard A.

Certifikace Scrum⁴ Marketing & Sales

Naši absolventi mají u certifikace úspěšnost 98.9%!

Závěrečná zkouška má formu písemného testu s výběrem správné odpovědi z testovacích otázek:

  • Test: 40 otázek / 70 min.
  • Minimální úspěšnost: 65%
  • Politika uzavřené knihy
  • Prestižní, doživotní certifikát TAYLLORCOX

Proč kurzy a certifikace
od TAYLLORCOX

Spolupracujeme s PeopleCert - největších světovou organizací poskytujících mezinárodně uznávané certifikace. Získali jsme status ACO (Accredited Consulting Organisation) na všech manažerských úrovních. Žádná jiná organizace nemá takové záruky profesionálních služeb embedingu a tailoringu metodiky.

Scrum #tayllorcox
  • Konzistentní školicí materiály udržované světovou komunitou dle nejnovějších poznatků a dohlížené organizací PeopleCert.
  • Trenéři TAYLLORCOX jako certifikovaní konzultanti (ACO) přináší do kurzů své bohaté zkušenosti z reálných projektů a agilních transformací.
  • Doživotní certifikace PeopleCert Scrum není za účast v kurzu, ale za úspěšné absolvování testu, který prokazuje vaše znalosti a zkušenosti. My Vás na něj připravíme!

Harmonogram kurzu
Scrum⁴ Marketing & Sales

První den Zobrazit agendu Skrýt agendu
09:00 – 12:00

Scrum Framework

  • Nastavení způsobu práce teamu
  • Ideální přístup pro konkrétní projekty
  • Proč Scrum v Sales a Marketingu
  • Běžné agile přístupy rizikové pro Sales a Marketing a jak je nahradit
12:00 – 13:00

Oběd

13:00 – 17:00

Odpovědnosti, eventy

  • Odpovědnosti agilních sales&marketing rolí
  • Agilní leader a jak může ovlivnit úspěch teamu
  • Druhy mítinků
  • Běžné problémy s vedením agilních mítinků a jak na ně
09:00 – 12:00

Jak řídit úkoly

  • Artefakty a závazky, jak je řídit pro Sales & Marketing
  • Story mapping pro sales backlog a customer journey logiku
  • Impact mapping
12:00 – 13:00

Oběd

13:00 – 17:00

Lidé a týmy

  • Jak naplno využít agile
  • Case studies
  • Efektivní segmentace klientů, funkční retence
  • Agilní KPIs pro Sales a Marketing, měření výkonu
Délka bloku 60 minut
Vyučovacích hodin 16 hodin
Občerstvení Ano
Zkouška Ano
Předpoklady

Kurz nevyžaduje žádné kvalifikační předpoklady a je určen všem členům a manažerům agilních týmů. Doporučujeme (není povinné) minimálně 1x přečíst Scrum Guide, získáte tím z kurzu ještě více.

Nepřenositelné zážitky absolventů

Co si z kurzu odnáším? Měl jsem prostor ptát se na otázky. A to je důvod, proč jsem sem přišel. Já se potřebuji ptát na otázky, proč je to takto a ne jinak. Musím to mít vysvětlené. Takže z hlediska průběhu absolutně bezchybné. Bylo super porozumět a procvičit si, jak by měli různé eventy probíhat a zároveň co je moje zodpovědnost..


Máte dotaz? Kontaktujte nás

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonu, vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

+420 222 553 101 [email protected]