Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a fungování všech vyspělých služeb. Service Management dle ITIL 4 obsahuje 2 zásadní pilíře úspěchu: Perspektivu a Flexibilitu.

Další články

Proč absolventi preferují PRINCE2® Agile, před Scrum, Kanban, či SAFe 17. 08. 2021

Proč absolventi preferují PRINCE2® Agile, před Scrum, Kanban, či SAFe

Agilní koučové preferují PRINCE2® Agile, před Scrum, Kanban, SAFe atd.. Proč má smysl upgradovat znalosti projektového řízen PRINCE2® Agile Practitioner?

 
Nepodceňujte SAFe certifikaci. Akceleruje i váš kariérní růst! 22. 08. 2021

Nepodceňujte SAFe certifikaci. Akceleruje i váš kariérní růst!

Jasně, že se agilní techniky snadno používají v malých týmech. Ale většina organizací, která agile adaptuje doslova bojuje s tím, jak tohle přenést do...

 
Manuál pro agilní adaptaci a transformaci 24. 08. 2021

Manuál pro agilní adaptaci a transformaci

Principy AgileSHIFT pomáhají rozvíjet agilní techniky tam, kde se dodnes pracuje tradičním, konvenčním způsobe v obchodu, marketingu a HR.